OPRÅB: Problemer med kundens mailadresse!

Når I som kunde skifter mailadresse, og ikke lukker den gamle, som I ikke bruger længere, vil vores system alligevel sende jer beskeder og faktura til den gamle mailadresse, som I ikke bruger længere!


Når vi sender faktura på den gamle mail, som I ikke bruger længere, opdager I ikke at der ligger en faktura med betalingsfrist i indbakken, og  får derfor ikke betalt faktura til tiden. Bliver faktura ikke betalt til tiden, modtager man en Rykker!


Hvis kunden ikke betaler til tiden, venter jeg med at sende en rykker, til jeg har fået fat på kunden, så jeg sender en SMS for at spørge om kunden har fået ny mailadresse. Ofte kommer jeg ud for at kunden også har fået nyt mobilnummer, så nu kan jeg slet ikke få fat på kunden. 

Jeg bruger uforholdsmæssig meget tid på at få fat på en kunde, fordi de har fået ny mail og/eller mobilnr.


Derfor har vi været nødt til at alliere os med et rykkerfirma, RykkerPortalen, som har andre fordele og værktøjer til at få fat på kunden!

Når I modtager en rykker fra RykkerPortalen, ved I, at Brillgaard har forsøgt alt, men ikke haft held med at få fat på jer!


Hvis I bliver rykket af RykkerPortalen, er det super vigtigt at I betaler til RykkerPortalen, og ikke via vores Bank. Husk venligst at betale fakturabeløb plus rykkergebyr. For betaler I kun selve fakturabeløbet, bliver I alligevel rykket for gebyr og evt. renter. 


Så kære kunder, vil I ikke godt være så venlige at tænke på Brillgaard, når I skifter mail og mobilnummer?

Ved godt at det ikke er det første man tænker på når man skifter mail og mobilnummer, det er netop derfor vi gør jer opmærksom på det

her!


Mvh

Marianne/bogholder